#1 2008-08-28 01:59:30

BlackShadePL

Administrator

Zarejestrowany: 2008-08-28
Posty: 7
Punktów :   

Nuker

Oczywiście chyba nie muszę przypominać, że do wyboru klasy (OC1 = 25 lvl) gramy jak wojownikiem.

Na początek opis statystyk.
Const - życie. Mag nie musi go mieć zbyt dużo, z drugiej strony przed moobem nie zawsze uciekniemy (czy też dopadnie nas lag) więc nie możemy być na 2 hity. Dla nukera nie jest to aż tak ważna statystyka, tym bardziej, że w porównaniu z innymi klasami dostajemy znacznie mniej HP za jeden punkt (Nuker - 25, Warrior - 40)
Ess - stat od którego zależą ilość naszej VE (many), i zadawane obrażenia.
Wiss - zależą od niego uniki od ataków magicznych, celność, częstotliwość krytycznych uderzeń oraz obrażenia. Tyle, że nie zwiększa nam jako takich obrażeń w statystykach, a mnożnik obrażeń ze skilla.

Teraz rozdawanie statystyk.
No więc jesteśmy już po resecie statystyk (czytać co wybieracie przy queście, żebyście go nie pominęli), no i przyszła pora na rozdanie statów. W zasadzie istnieją dwa zasadnicze schematy (buildy) rozdawania statystyk. W oparciu o ess i wiss. Ponieważ Ess build jest znacznie gorszy, opiszę wam ten drugi build.

Const 20~25
Ess 50~60
Wis cała reszta.

Weapon mastery points - wszystko w bracers (info - bracery są bronią używaną przez maga, ponieważ tylko one zwiększają chi kung damage, czyli obrażenia od magii. Mag nie używa rękawic!).

Najpierw const. Jak już wspominałem, nuker nie musi go mieć zbyt dużo.

Essence. To z tego atrybutu pochodzi nasze VE (mana), oraz po części zadawane przez nas obrażenia (ale w mniejszym stopniu niż z wiss).

Wiss. Po dodaniu odpowiedniej ilości punktów w const i ess pakujemy w niego wszystkie pozostałe punkty.

Skille. Do wyboru mamy 2 skille jeden z bled (krwawienie, co 3 sekundy odbiera trochę punktów życia) a drugi ze slow (na kilka sekund spowalnia potwora o 50%; to ten z właściwością "reduces target's movement speed by 50% for 6 seconds."). Bardzo zalecam wybranie tego ze slow, naprawdę zrobicie sobie krzywdę jeśli wybierzecie tego z bleedem. Sytuacja zupełnie zmienia się, kiedy dostajemy nowe skille na FD1. Wtedy bierzemy tego z bleedem.

Ekwipunek. W pierwszej kolejności staramy się zdobyć wszystko co dodaje "Movement Speed". Oprócz tego, przydane są bonusy do Const / HP, trochę mniej do Ess/Wiss (i tak mamy tego sporo).

Granie. No cóż, większość grania sprowadza się do tego, że atakujemy mooba raz, drugi po czym uciekamy kawałek i znów atakujemy. I zwłaszcza na początku ujawnia się wyższość skilla ze slow nad tym z bleed - po prostu ze slow expi się łatwiej. Mniej musimy się obiegać i łatwiej jest odbiec od potworka (wniosek - mniej będziemy dostawać). Później, kiedy dostaniemy paraliż jest już trochę łatwiej (czasem nawet nie musimy się ruszać z miejsca, gdyż potwór nawet nie podejdzie). Ogólnie gra się znacznie ciekawiej niż wojownikiem (ale i trudniej, zwłaszcza na początku) . Pocieszę was jednak mówiąc, że plotki głoszą, iż na późniejszych lvlach mag wymiata (a zwłaszcza na pvp).

Oczywiście gramy z cały czas włączoną medytacją i stepsami (aby włączyć klikamy raz na ikonkę skilla w pasku na dole). Warto też poświęcić trochę czasu na lvlowanie buffów do obrony i wisa.



------------------------------------------------------------------
Ta część poradnika jest dla osób, które grają już trochę dłużej.

Pierwsze co musimy zrobić, to zresetować statystyki. Te podane przezemnie wyżej są dobre, ale dla osoby, która pierwszy raz styka się z nukerem. Pamiętajcie, że reset można wykonać tylko raz i trzeba to zrobić przed RL12. Więc, idziemy do osoby za to odpowiedzialnej (znajdziecie ją w siedzibie klanu) i robimy reset. Jeśli zaznaczymy tą samą klasę, którą mieliśmy, to skille nie zostaną usunięte, więc nie martwcie się tym, co tam piszą. A statystyki ustawiamy takie:

Str - 8
Dex - 8
Con - 8~15
Ess - 30~40
Wis - cała reszta

Niektórych zdziwić może tak niska ilość Const, ale nie ma co dawać więcej. Nawet, jeśli nie podpakujemy soczkami \ ekwipunkiem, to z taką ilością HP da się grać (chociaż może to być nieco utrudnione). Mała ilość many = częstsze medytacje, ale znacznie zyskamy na zadawanych obrażeniach.

Na 1 FD dostajemy do wyboru nowe skille. Zalecam wziąć ten z Bleedem. Na tym lvl mamy już skill z paraliżem, powinniśmy też mieć jakieś przedmioty z bonusem do szybkości, więc nie powinno być tak źle. Nie mówiąc już o tym, że skill z bleedem zadaje znacznie większe obrażenia.
Napiszę jeszcze dokładniej o ekwipunku. Przede wszystkim trzeba wspomnieć o tym, że mag to biedna postać - Ubranka i inne badziewia z bonusem do Move Speed są drogie, a możliwości zarobku niewiele. Jeśli nie mamy drugiej postaci z wysokim lvl / bogatych (i hojnych) kumpli / szczęscia do itemów, które nam wypadają, to może być ciężko. Ale my przecież nie lubimy łatwych rozwiązań, prawda?

Jeszcze jedna rzecz. Od tej pory przestajemy sprzedawać BE. Potrzebne nam będą one do bracerów od Wan Dye.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.aplikanciopole.pun.pl www.godsfromhell.pun.pl www.5imt2.pun.pl www.gdphotography.pun.pl www.fancda.pun.pl